Co zrobic zeby serwer wstawal?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Sob, 20 Maj 2006, 14:43:00 CEST

Witam,

Co zrobić, żeby serwer wstał nawet jeśli się pojawią jakieś błędy na
filesystemach? Z reguły rzadko się zdarza, żeby takie błędy były na tyle
fatalne żeby NIC nie działało - a przy serwerze który jest daleko, w
bezpiecznej serwerowni to sytuacja że przy byle pierdułce serwer mówi
"wystąpiły błędy, wprowadź hasło roota" jest nie do przyjęcia... Właśnie
takiego zonka zaliczyłem - całe szczęście że w serwerowni ktoś akurat był!

Czy to się da jakoś ustawić zgrabnie w configach, czy też trzeba mocniej
pozmieniać? Wiem że mogę zmienić wpisy w fstab na 0 0 - ale to mnie nie
urządza, chcę żeby filesystemy były sprawdzane ale żeby błąd nie
unieruchamiał serwera...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004