Nvidia + tv-out

Grzegorz grzehorz w tlen.pl
Nie, 21 Maj 2006, 17:12:56 CEST

Dnia niedziela, 21 maja 2006 16:47, Jan Wideł napisał:

> mam pytanie do osób które używają kart na układach Nvidi oraz TV-OUT,
> czy u was tez tak zachowują sie x/y, że gdy jakiś program jest
> zmaksymalizowany na pierwszym pulpicie (u mnie monitor crt) (np
> przeglądarka www), to inny program (np klient poczty) uruchamia sie
> domyślnie na drugim pulpicie (u mnie TV)?
> Czy da sie jakoś zmusić x/y, żeby domyślnie uruchamiał wszystkie
> programy na pierwszym pulpicie?
>
> jasiek w pldmachine ~$ rpm -q X11-driver-nvidia kernel-video-nvidia X11
> X11-driver-nvidia-1.0.8178-5
> kernel-video-nvidia-1.0.8178-5 w 2.6.14.7_5
> [...]

Po pierwsze uściślijk co myślisz pisząc "pulpit". Czy to jest ekran, czy
wirtualny pulpit?
Ekran w sensie "Screena" z konfiguracji X-ów a pulpit w sensie wirtualnego
biurka które udostępniają menagery okien.
I jakbyś napisał jeszcze jakiego menagera okien używasz i czy do tego masz
włączoną xineramę.

P.S.
W kde z włączoną xineramą jest ustawienie, czy ma się uruchamiać na pierwszym,
drugim (czy pewnie ewentualnie kolejnym) ekranie czy tam gdzie kursor, czy
jakoś tak. Poza tym niektóre programy upierają się na uruchamianie jednak na
pierwszym a niektórych poczynania są niezbadane...

--
Grzegorz Pietrzak || g r z e h o r z wiadomoco  t l e n wiadomoco  p l
Pesymista to ktoś, kto postawiony przed wyborem z dwojga złego - wybiera oba.