Start czystego pld

BeCe boski_cinek w o2.pl
Nie, 21 Maj 2006, 18:32:53 CEST

Doom napisał(a):
> [...]
> instalacji z RescueCD odpalam system noooo i wywala mi: VFS: Cannot open
> root device "807" or unknown-block(8,7)
> Please append a correct "root=" boot option
> kernel panic - not syncing : VFS Unable to mount root fs on
> unknown-block(8,7)... Gdzies przeczytalem ze musze sie pobawic takim czyms
> co sie zwie fsck ale tak, jak daje mu fsck /dev/sda to chyba niemoze znalezc
> ext2 (fs to ext3) jak wpisuje fsck /dev/sda7 (root) to pisze clean i
> pokazuje chyba ilosc plikow czy blokow niewiem :D Tak samo z sda8. Co moge

http://pl.docs.pld-linux.org/instalacja_chroot_instalacja.html

Rozdzial "Instalacja kernela" (zmiany w /etc/fstab i zamontowane /proc)
I tak sie szykuj na rozne przeboje po uruchomieniu. Ja np. musialem sie
dobre kilka razy wracac do RescueCD zeby doinstalowac rozne rzeczy, bez
ktorych system nie wstawal, a o ktorych nie wspomniano w dokumentacji
(np. mingetty).

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org