Start czystego pld

BeCe boski_cinek w o2.pl
Nie, 21 Maj 2006, 19:04:40 CEST

Doom napisał(a):
 > Czyli co ja mam zrobic ?? Fstab byl zmieniany co prawda niemam 100%
pewnosci
> ze dobrze bo ustawilem tam tylko root "/" boot "/boot" proc i pts. To
> ostatnie niewiem do czego ale moze byc xD Proc byl podmontowany jak
> instalowalem kernela...

Czyli masz (kolejnosc nie przypadkowa!):
1. ustawic wpisy w /etc/fstab (chrootowalnego srodowiska, a nie na
rescue cd)
2. zamontowac w /proc dla chroota
3. zainstalowac kernel
4. zainstalowac bootloader

a dodatkowo:
1. nauczyc sie poprawnie cytowac, odpowiadajac na mejle.
2. czytac dokumentacje i probowac samemu cos robic i kombinowac, zamiast
prosic o gotowce. Jak tego nie lubisz, to PLD nie jest dla ciebie.

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org
"make install, not love!"