Start czystego pld

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Nie, 21 Maj 2006, 22:56:42 CEST

Dnia 21-05-2006, nie o godzinie 22:02 +0200, Doom napisał(a):

> Co do tej wypowiedzi :) Urzadzenia wykrywane sa automatycznie (sam
> laduje moduly). A nie latwiej zainstalowac hotplug

Udev działa tylko z nowszymi kernelami, jesli masz 2.6 to używaj udeva a
nie hotpluga. Skrypt geninitrd nie rozmawia ani z udev ani z hotplugiem,
tak więc jeśli sam ci nie rozpozna sprzętu to musisz zrobić to
"ręcznie", stąd ten link.

>  ? Modul do plyty
> napewno jest intela tylko niepamietam dokladnie chyba to bylo intelfb :P

A ja jestem pewien że to nie jest moduł do kontrolera IDE :P

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/jid: qwiat w pld-linux.org