Kopiowanie i nagrywanie video DVD

Grzegorz grzehorz w tlen.pl
Nie, 21 Maj 2006, 23:10:09 CEST

Dnia niedziela, 21 maja 2006 21:19, Michał Panasiewicz napisał:

> zbuduj z cvs :)

Tiiiiaaa...
Taki mądry to już i ja byłem..
Ino, że mi się wywala przy kompilacji i nie chce zbudować. :|
Znalazłem parę programów które by się nadawały, ale większości nie ma w PLD
albo nie ma speców.

--
Grzegorz Pietrzak || g r z e h o r z wiadomoco  t l e n wiadomoco  p l
Miłość jest jak węgiel: kiedy się pali - parzy.. kiedy zgaśnie - plami.