Start czystego pld

Doom Doom-ek w wp.pl
Pon, 22 Maj 2006, 15:08:02 CEST

Wieslaw Kierbedz napisał(a):

> A może odpowiedziałbyś na mój list z uniżoną prośbą o bardziej
> szczegółowe dane?
> Bo "No mysle ze podana jest dobrze ", a nie działa.
> Z czego wynikałoby, że coś nie jest dobrze.
> Czy proszę o zbyt dużo?

Ok juz pisze :)
Dane dotyczace lilo.conf plik wyglada tak :

boot=/dev/sda
default=pld
read-only
lba32
prompt
vga=792
timeout=150
image=/boot/vmlinuz
label=pld
root=/dev/sda7
initrd=/boot/initrd
other=/dev/sda1
label=windows

Partycje na dyski sata

sda1 -windows 10Gb fat32
sda2 -dane 40Gb fat32
sda3 -dane 10Gb fat32
sda7 -root 10Gb ext3
sda8 -boot 2Gb -jakby cooo :P ext3
sda9 -swap 1Gb - o ile dobrze pamietam swap

Plyta glowna (shit) Gigabyte 8I915ME - G Chipset intel 915G  dysk na
Sata Grafika (jakis integrowany shit intela modul do karty i810)
Dzwiek AC 97 (integrowany) Siecowki 2 x chipset Realtek 8139 i 8169 1x
naped CD procek P4 2,66. Chyba starczy :P
Cos jeszcze ?