laptopowcy peldowcy (suspedn, acpi, hibernate, inne)

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pon, 22 Maj 2006, 15:48:16 CEST

czesc

proste szybkie pytanie,
mam laptopa co wspiera acpi, zainstalowane acpid, laptop-mode-tools,
hibernate, teoretycznie z wielkim guzikiem moge zrobić co chcę,
z zamknięciem klapy też, z wciśnięciem fn + costam też (suspend
albo co innego)

bardziej mnie interesuje opcja żeby laptop, gdy np baterii starczy na
5 min lub ileś ma pojemności jeszcze ładnie poszedł spać.
wyłączył się lub inna opcja,

szukam gógle, ale hm, ciemna masa ze mnie, na starym dellu było łatwiej
apm tam sobie chodził i laptop ładnie się usypiał w wyniku wyczerpania
baterii do jakiegoś poziomu (tzn się tak dawno temu zachowywał co mnie
teraz może równie dobrze mylić)

więć jak zmusić i czym żeby ładnie się laptop usypiał, tzn przychodzi
kres baterii laptop idzie spać, wraca AC laptop działa ;-)

?

m.a.
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba