Gnome 2.14 i ikonki na pulpicie

Liliana Ziolek liliana.ziolek w gmail.com
Pon, 22 Maj 2006, 21:48:06 CEST

Hej,
Po upgrade do gnome 2.14 (AC) zniknęły mi z pulpitu ikony partycji.
Sprawdziłam już gconf-editorem, że w system->storage i w
apps->nautilus->desktop wszystkie checkboxy są pozaznaczane. Opcje
włącz/wyłącz dla pozostałych ikonek (kosza/home czy "mój komputer")
zachowują się normalnie (tzn. zgodnie z zaznaczeniem checkboxa
pokazują się na pulpicie albo nie).
Nowy gnome tak ma i nie da się wyświetlić tych ikonek czy teraz się to
ustawia jakoś inaczej?

--
Pozdrawiam,
Liliana