laptopowcy peldowcy (suspedn, acpi, hibernate, inne)

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 23 Maj 2006, 08:47:03 CEST

On Tue, May 23, 2006 at 08:30:52AM +0200, Robert Tomasik wrote:

> Już przynajmniej od kilku osób słyszałem podobny przypadek, ja mam u siebie
> ext3 i takich problemów nie mam, wniosek nasuwa się taki, że xfs nie jest
> zbyt bezpiecznym systemem plików i raczej nie należy używać go w laptopach :)
> ale ...
ale do tej pory mam 5 przenośnych delli, / szyfrowany z xfs'em,  i
działa, tylko ze w dellu mam apmd i nie mam problemów.

no nic ;-) google.
abram
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba