laptopowcy peldowcy (suspedn, acpi, hibernate, inne)

Paweł Chuchmała styx w t15.ds.pwr.wroc.pl
Wto, 23 Maj 2006, 11:55:43 CEST

Dnia wtorek 23 maja 2006 10:02, Michal Abramowicz napisał:
> to też odkryłem, ino  mam pytanko, czy
> po ponwnym otwarciu klapy twój display dobrze
> działa ? czy musisz go pobudzać?
> umnie niestety czarno, musze poklikać po nim, gupi intel 915gm,

Dopóki nie miałem sieczki th+ac+hgw to działał bardzo dobrze. Łącznie
z tym, że jak leciał jakiś film lub muzyka, to po otwarciu wszystko
leciało dalej.

Teraz też się wybudza, ale często jest ciemno na ekranie, muszę
przełączać się na konsolę tekstową i z powrotem na X-y. Czasem też
nie działa fnfx, muszę zrestartować. Zmiana jasności za jego pomocą
po wybudzeniu powoduje podobne objawy.

Aha, chipset to 852/855.

Pozdr,
--