Gnome 2.14 i ikonki na pulpicie

Liliana Ziolek liliana.ziolek w gmail.com
Wto, 23 Maj 2006, 13:25:50 CEST

On 5/23/06, Fryderyk Dziarmagowski <freetz w gmx.net> wrote:
> lepiej niech się na pulpicie pokazuje wszystko, łącznie z dyskami
> sieciowymi i 12stoma partycjami na 4 dyskach. będzie ładniej i
> szybciej.

No po to chyba właśnie to było w konfiguracji - kto miał 12 partycji
to sobie wyłączał, nie miał bałaganu na pulpicie i zawsze się
przeklikiwał przez komputer, kto ma 3 partycje albo mimo 12 lubi mieć
wszystkie na pulpicie żeby oszczędzać czas - to miał włączone. Jedno
drugiemu nie wadzi, każdemu wg gustu. Nie rozumiem czemu to zmieniono
i narzucono "jedyną słuszna wersję".

--
Pozdrawiam,
Liliana