SquirrelMail www i klient pocztowy

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 23 Maj 2006, 20:32:30 CEST

On Tue, May 23, 2006 at 08:25:59PM +0200, Marcin Król wrote:

> E? Squirrel to klient IMAP, right? W IMAP wiadomosci zawsze sa na
> serwerze, right? Albo ja o czyms nie wiem :)
>
> M.

podwarunkiem że admin ma coś w głowie i użył Maildira + normalnego imapa
wtedy ma szanse mieć i poczte na wiewiurze (inny klient), imapie popie
mucie itmp ;-)

a jak macie mbox + imapd-cosam200*ileśtam to się nie dziwcie że
zaciąga z /var/mail/USER a wrzuca mu do /home/*/USER/gdziestam

;-)

Maildir misie !!!

abram
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba