Soft RAID i rootfs

Pawel Koska pawel w artfan.net
Śro, 24 Maj 2006, 08:04:14 CEST

Witam,

Mam w kompie dwa dyski SATA250GB, chce to podzielić tak że sda1 i sdb1 bedzie
to  swap, a z sda2 i sdb2 zrobie raid (mdadm). Partycja md0 bedzie
podmontowana do "/". Czy jest możliwe by mi system wstał z tego?

Trenowałem, kombinowałem szukałem w sieci no i system jak nie wstawał tak nie
wstaje. Mówi mi bym włożył bootowalny nośnik.

W chroocie lilo się wykonuje, ale czemu przy starcie systemu już się nie
pojawia?

Wszystko robiłem zgodnie z opisem na:
http://pl.docs.pld-linux.org/soft_raid.html
i mi to nie działa :)

Czego jeszcze poszukać, gdzie szukać błędów?

Pozdrawiam,
Paweł