serwer czasu

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Śro, 24 Maj 2006, 11:47:33 CEST

Sławomir Kawała napisał(a):

> Zamien rdate na ntpd, demonik biegajacy w tle, ktory w razie
> potrzeby reguluje czas... sa rozne implementacje, http://www.ntp.org/
odpalilem ten ntp w www.ntp.org
pytanie mam w związku z tym :)
jak sprawdzic czy działa poprawnie?

w sumie do konfigu dodałem dwa serwery czasu (btw. jakie serwery ntp,
oprocz tasku, Wy uzywacie?)

gdy zrobilem z tej maszyny ntptrace to mam tak:
localhost: stratum 1, offset 0.000000, root distance 0.000000, refid 'INIT'

w dokumentacji nie widze za bardzo nic, co jest potrzebne aby uruchomic
minimalnie ntp do synchronizacji czasu (Tzn, nic poza dodaniem zrodel czasu)

--
Z powazaniem
Przemyslaw Backiel