Co zrobic zeby serwer wstawal?

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Czw, 25 Maj 2006, 01:32:09 CEST

Dnia 21-05-2006, nie o godzinie 19:44 +0200, Marcin Bohosiewicz
napisał(a):

> Druga maszyna obok spieta po RS232. Tak mam na Slowacji z ep09.
> I dodatkowo jakies narzedzie co po RS232 daje odcinac / zalaczac
> zasilanie. Czasem trzeba miec mozliwosc potraktowania maszyny z hebla.

lub zamiast/dodatkowo modemik podpiety do RS-a i w konfiguracji bios
serwera ustawiona konsola na RS-ie

PS: jakie rozwiazania typu inteligentna listwa zasilajaca z RS i/lub
RJ-45 byscie polecili

--
Michał Panasiewicz - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl