podział ruchu wychodzącego na dwa łącza

Patrycjusz Fudała pfudala w katowice.kwpsp.gov.pl
Czw, 25 Maj 2006, 11:14:14 CEST

Witam !

Posiadam dwa łącza do internetu i staram sie podzielić pomiędzy nie ruch
wychodzący. Skompilowałem kernel 2.6.14.7 z patch'ami Juliana Anastazowa
routes-2.6.14-12 wszystko poszło bez błędu. Skonfigurowałem routing
zgodnie z instrukcjami zawartymi na stronach
http://www.ssi.bg/~ja/dgd-usage.txt
http://www.ssi.bg/~ja/nano.txt
http://lukasz.bromirski.net/docs/translations/lartc-pl.html#LARTC.IPROUTE2
Wszystko wygląda ok , odpytując o trasę do hosta w internecie poleceniem
ip route get from IP1 to 204.152.189.113
ip route get from IP2 to 204.152.189.113
gdzie IP to adresy zewnętrzne przez które wychodzę.
otrzymuję odpowiedz:

204.152.189.113 from IPE1 via GW1 dev eth1
cache mtu 1500
204.152.189.113 from IPE2 via  GW2 dev eth2
cache mtu 1500
gdzie GW to adresy bramek zewnętrznych
Moje pytanie dotyczy następującej kwestii  puszczam  ruch z maszyny
zewnętrznej i  internet działa natomiast w momencie  wypięcia jednego z
łączy a dokładnie  tego przez  który  szedł  ruch do internetu
połączenie zostaje zerwane. Po jakim czasie albo czy w ogóle kernel się
zorientuje że należy puścić ruch przez łącze które jest dostępne a
wyłączy dostęp do interfejsu na którym nie ma linku?

Z poważaniem:
Patras