[ot] usb -> lpt

Enleth enleth w enleth.com
Pią, 26 Maj 2006, 11:07:16 CEST

Dnia piątek 26 maja 2006 10:58, Michal Abramowicz napisał:
> czesc
>
> miał może ktoś z was takie coś:
> http://allegro.pl/item104255176_kabel_adapter_przejsciowka_usb_lpt_centroni
>cs.html lub zamiast centronics db25 ? czy tam ile ? tak ze w to mozna wpiąć
> kabel od drukaczki ;-) (drugi wariant bardziej mnie interesuje)
>
> drukarki przenosne bez centronics'a :( czyli musze mieć takie gniazdo
> standardowe jak na płycie głownej
>
> może ktoś coś klikał w tej sprawie ?
>
> zdrowie,
>
> abram
> ps: nowy laptop a przeoczyłem brak lpt ...

Dokóp/zrób przejściówkę Cetronics->LPT. Zrobić najtaniej. Będziesz mieć od
razu uniwersalne urządzenie - na drukarki z Centronics i zwykłym złączem LPT
(ja tak kontrolera IDE na USB używam - ma wtyk IDE 3,5", ale mam razem z nim
malutką przejściówkę na 2,5")

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com, WWW enleth.com,
JID enleth@{chrome.pl|heroes.net.pl}