AmaroK i systray GNOME

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Nie, 28 Maj 2006, 18:19:53 CEST

Pokusiłem się o zainstalowanie amaroK na bieżącym Th (1.4.0a, ale
1.3.9 przed chwilą miał tak samo).  Nawet fajny.  Pokazuje ikonkę
w systrayu (GNOME'owym).  Kłopot tylko, że ikonka ma rozmiar 1x3
piksele i, ten, trudno w nią wycelować... ;) czy ktokolwiek
potwierdza/obala objaw?  A może nawet czyjeś desktop-fu jest na tyle
silniejsze od mojego, że wie, jak tę ikonkę powiększyć..?

Pozdrawiam,
		--japhy

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { Any road followed to its end leads precisely nowhere.  Climb