bluez + headset + alsa + skype- Howto

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 28 Maj 2006, 19:54:34 CEST

Mateusz Korniak wrote:
> Sparować to znaczy sprawić aby słuchawka chciała rozmawiać z komputerem.
> Zwykle chcą rozmawiać tylko z urządzeniem z którym są sparowane (na ogół
> telefon) i nie są widoczne dla interfejsów bluetooth. Trzeba nacisnąć jakąś
> magiczną kombinacje klawiszy (np włącz i głośność na 5[s] ) znaną z
> instrukcji urządzenia co sprawi że słuchawka ujawni się w sieci bluetooth:
>
> # hcitool scan name

Ano właśnie, co to znaczy sparować to akurat wiem ;) Ale, że odpalić
hcitool scan name w trybie parowania trzeba to nie wiedziałem. Super,
znalazł mi słuchawkę, i mam mac adres:

[root w warp 00:11:67:09:54:8D]# hcitool scan name
Scanning ...
        00:0D:44:3B:59:B5       Logitech HS02-V07

> Startujemy
> /etc/rc.d/init.d/bluetooth start

OK

> i łączymy:
>
> hcitool cc ad.re.ss.lu.ch.aw

No i tu się pojawił problem:

[root w warp 00:11:67:09:54:8D]# hcitool cc 00:0D:44:3B:59:B5
Can't create connection: Input/output error

Artur