Webmail - Co polecacie ??

Pawel Koska pawel w artfan.net
Nie, 28 Maj 2006, 21:22:16 CEST

Dnia niedziela, 28 maja 2006 14:09, Maciej Krzyżanowski napisał:

> Przy probie otwarcia duzego maila (ok 5mb, jakis zalacznik) niestety
> nic sie nie laduje do przegladarki.
Mam podobny problem... tylko że akurat z 12MB plikiem (akurat taki dostałem).
Może ma to związek z php, bo w logu mam taki błąd:

[28-May-2006 21:12:53] PHP Fatal error:  Allowed memory size of 8388608 bytes
exhausted (tried to allocate 2049 bytes)
in /home/users/pawelk/WWW/webmail/program/lib/imap.inc on line 123

> Przy probie otwarcia duzego katalogu
> wystepuja podobne problemy wystepuja podobne problemy. Tylko ja tak mam czy
> to ogolny problem ?

Tutaj nie wiem, katalog z trochę ponad 1000 maili otworzył bez większych
problemów. No trzeba było trochę poczekać, ale człowiek się doczekał.

Paweł