bluez + headset + alsa + skype- Howto

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pon, 29 Maj 2006, 10:37:20 CEST

> # Authentication and Encryption (Security Mode 3)
> auth disable;
> encrypt disable;
>
> moze pomoze, jak nie to poszperaj czy ta słuchawka nie ma cos tam
> właczonego

efekt wcisniecia przycisku odbioru u mnie, przetestuj co u ciebie
wyrzuca przy parowaniu:

[adi w wolvverine SPECS]$ sudo cat < /dev/rfcomm0
AT+CKPD=200
AT+CKPD=200

--
Michał Panasiewicz - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl