Webmail - Co polecacie ??

Maciej Krzyżanowski maciek w hsm.net.pl
Pon, 29 Maj 2006, 11:10:29 CEST

Dnia niedziela, 28 maja 2006 21:26, Adam Ryba napisał:

> 8 MB to domyślny limit. Zmień memory_limit w php.ini lub w
> konfiguracji apache'a.
> http://pl.php.net/manual/pl/ini.core.php#ini.memory-limit

No jest to jakies rozwiazanie, tylko troche nie bardzo mi pasuje zeby mi
webmail zuzywal najwieksza czesc pamieci serwera ;). Co gdy mamy np 1000
klientow z czego 100 sprawdza poczte...z czego powiedzmy 10 otwiera plik
wikszy niz 10MB ? 100MB na samego webmaila ? to sporo a to przecierz nie
zadne wydumane zalozenia szczegolnie w czasie gdy ludzie rozsylaja sobie
filmy via email :)

Maciej Krzyżanowski
maciek w hsm.net.pl