Konqueror po upgrade

Paweł Sokół px w inteks.com.pl
Wto, 30 Maj 2006, 11:40:01 CEST

Dnia wtorek, 30 maja 2006 10:56, Jacek Rzęsista napisał:
...>
> To pewnie brakło jakichś pakietów świeższych na ftp-ie
I ja tak myślę, i potrzebuję wiedzy kogoś, kto na podstawie tego tekstu
<cytat z pierwszego maila>
konqueror: symbol lookup error: /usr/lib/libkdeinit_konqueror.so:
undefined symbol: _ZNK6KParts10BrowserRun18contentDispositionEv
</cytat>
albo innych danych (jakich?? jak się dowiem to doślę ...) potrafi
wydedukować, który/które to pakiety... To nawet spróbuję je przebudować
ze speca.

> i nie wszystko
> Ci się zupgradowało. Pewnie masz odkomentowane Ready w poldku ;)
Mam. Dotąd nigdy mi to nie przeszkadzało ...

--
Nobody will ever need more than 640 kB RAM. (Bill Gates, 1983)
Windows 98 requires 16 MB RAM. (Bill Gates, 1999)