Bluetooth

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 31 Maj 2006, 10:01:44 CEST

Dnia środa, 31 maja 2006 09:51, Jacek Rzęsista napisał:
> Witam
> Planuję zakup jakiegoś bluetooth dongla podpinanego na USB. Co byście
> polecali (np. z dostępnych na allegro ;) ) żeby nie było problemów z
> odpaleniem i działaniem z telefonem (Nokia 6230i) ?

Ja mam Bluetake BT007Si i nokię 6230i. Używam go do podłączenia myszki
Bluetake BT510, ale i do transmisji danych do-z telefonu i PocketPC Fujitsu
Siemens Pocket Loox 600 (to drugie łączyłem też z internetem po BT). Działa
bez żadnych problemów. Nie próbowałem tylko używać słuchawki
bezprzewodowej, bo jej po prostu nie mam.
Registered Linux User #61028           JID: paranoid w jabber.aster.pl   _\_V