karta realtek 8168 - jak to uruchomić

Michal 'lipek' Lipka lipek w lipek.pl
Śro, 1 Lis 2006, 23:24:55 CET

Witam
chciałem zainstalować PLD na laptopie. w tym celu odpaliłem go z
rescuecd aby zainstalować za pomocą chroota.laptop  wyposażony jest w
kartę sieciową którą lspci pokazuje jako Ethernet controller: Realtek
Semiconductor Co., Ltd. Unknow device 8168 (rev 01)
pcidev net nie pokazuje nic

czy ktoś już spotkał się z taką kartę i udało mu się ją uruchomić? jeśli
tak to poproszę o informację

poczyniłem pewne poszukiwania w internecie i już wiem że moduł do niej
nazywa się r1000 - niestety tego modułu nie ma w rescue.szukałem dalej i
znalazłem źródła do samodzielnego skompilowania modułu. problem jest bo
nie mam gdzie tego skompilować. dlatego zwracam się z prośbą o
skompilowanie tego modułu (źródła w załączeniu)
uname -a z laptopa z odpalonym rescuecd:
Linux rescue 2.6.16.22-1 #1 Sat Jun 24  11:34:05 UTC 2006 i686
Genuine_Intel(R)_CPU___________T2300__ w _1.66GHz

z góry dziękuję za pomoc

--
pozdrawiam