[AC/ready] Problemy z KDE po upgrade do 3.5.5-1

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 4 Lis 2006, 17:16:36 CET

Właśnie zrobiłem upgrade do powyższej wersji (ktoś musi testować ;-) ).
Pierwsze co zauważyłem to problemy z odpaleniem serwera dźwięku. Najpierw
dostaję komunikat o niemożności utworzenia katalogu dcop (coś w tym stylu).
Potem kolejny komunikat o niemożności wystartowania serwera dźwięku i
pytanie, czy nie odpalać, czy spróbować ponownie. Po kliknięciu, coby
spróbował ponownie, serwer jest odpalany, ale czasami działa, a czasami
nie. Przez "czasami" rozumiem, że czasami po starcie KDE działa i jest OK
(jak teraz), a czasami nie działa wogóle (nie ma wtedy np. dźwięków
systemowych, chociaż jak wejdę w konfigurację systemu dźwiękowego i każę mu
testować dźwięk, to gra). Dodatkowo, jak nie działa dźwięk, to nie ma też
np. desktopu (ikonki, tło, itp.), świruje yaquake i ogólnie widać, że jest
do kitu. Dodatkowo strasznie długo okienka się zamykają (jakiś timeout).

Nie jest to wina pozostawionych w systemie procesów - po restarcie nadal
jest loteria. Jeśli KDE wstaną poprawnie, to po ich zamknięciu wcale nie ma
gwarancji, że za chwilę znów wstaną.

Czy ktoś mógłby potwierdzić/zdementować, ewentualnie może ktoś ma koncepcję,
co mam do poprawki. Podejrzewam, że to wina jakichś starych ustawień w
konfiguracji, ale nie mam najmniejszego zamiaru wywalać katalogu .kde i
ustawiać wszystkiego od zera.