[AC/ready] Problemy z KDE po upgrade do 3.5.5-1

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 4 Lis 2006, 22:50:59 CET

Dnia sobota, 4 listopada 2006 17:36, Krystian Tomczyk napisał:

> Zawsze możesz zrobić kopię, żeby móc wrócić, albo sprawdzić na nowym
> userze...

Sprawdziłem na nowym userze - jest dokładnie to samo, od początku. Pierwszy
komunikat:

Sound server fatal error: can't create mcop directory

Wyświetla się w okienku, co nie przeszkadza KDE wystartować. Po kolejnych
restartach KDE jest losowo - czasami dźwięk działa, czasami nie, ze
wskazaniem na to drugie (głównie nie działa).

HELP!!! Any ideas? Byle mądrych.