[OT] LCD panoramiczny czy nie

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Sob, 4 Lis 2006, 23:17:49 CET

On Sat, Oct 28, 2006 at 09:48:00PM +0200, Kamil wrote:
> Mam przyjemność kupić sobie w końcu LCD i zastanawiam się czy warto kupić
> panoramiczny.
to zależy ;)
najlepiej - znajdź kogoś kto ma, uśmiechnij sie i trochę przy niej
posiedź.

Ja kupiłem - samsung syncmaster 940BW i jestem bardzo zadowolony.
Acz - moja sytuacja jest na tyle specyficzna że monitor mam dosyć daleko
oraz słaby wzrok, więc.. lubię mieć dużą czcionk (terminus 24 to jest to
;).
I w tym momencie na szerokość mam mniej więcej tyle danych co na jakiejś
15-ce. I nie powiem - pracuje mi się niezwykle wygodnie.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI