maszyna z 2 prockami

Grzegorz Sójka wujek w yen.ipipan.waw.pl
Nie, 5 Lis 2006, 18:53:41 CET

Michal Abramowicz wrote:

> i jeszcze prawdopodobnie irqbalance potrzebne będzie.
>
> coś ktoś się rozpisywał na ten temat wcześniej, że od którejś tam wersji
> jajka potrzebny taki cudak na maszyny smp

Z tym potrzebują to chyba przesadyzm. Jak ktoś lubi to można
zainstalować a jak nie to w najgorszym razie wszystkie przerwania będą
obsługiwane przez CPU0. CPU1 przejmie po prostu większość user spacowych
zadań. Mój sprzęt chodził tak przez kilka miesięcy. Dopiero niedawno
zainstalowałem irqbalance i nie powiem, żebym jakąś różnicę zauważył.

--