firefox-2.0 - duza czcionka menu

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Wto, 7 Lis 2006, 22:45:13 CET

On Tuesday 07 November 2006 22:01, Kamil wrote:

> Od dawna miałem tak ustawioną czcionkę o rozmiarze 10 i było git dla
> wszystkich aplikacji GTK ale niestety ff 2.0 (w 1.5.x było git) Jest jakiś
> dziwny bo najwyraźniej menu ma o 2 punkty więcej... czyli jak wpisze 8 to
> wygląda jak 10 a w innych aplikacjach gtk jest 8 no i tam znowu jest to za
> mała czcionka:/
Ja mam tak:

# -- THEME AUTO-WRITTEN DO NOT EDIT
include "/usr/share/themes/Bluecurve-Lime/gtk-2.0/gtkrc"

style "user-font" {
        font_name = "Arial 11"
}

widget_class "*" style "user-font"

gtk-font-name="Arial 8"

include "/home/users/blekot/.gtkrc.mine"

# -- THEME AUTO-WRITTEN DO NOT EDIT

gimp, gxine działają w porządku.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics