Konqueror i "widok szczegółowy " przy przeglądaniu plików

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 7 Lis 2006, 22:59:00 CET

Dnia wtorek, 7 listopada 2006 22:45, Miro Ziemski napisał:
> Witam,
> Zachciało mi się w szczegółowym widoku w Konquerorze
> (View->ViewMode->DetailedListView) widzieć czas utworzenia pliku
> (View->ShowDeatils->ShowCreationTime). No i nie umiem tego w żaden
> sposób włączyć. Jeżeli w ogóle się pojawia w menu, to jest szare i
> nieaktywne. Czy ktoś zna może metodę na dołożenie do widoku
> szczegółowego tego pola ?

U mnie się pojawia, ale jest puste. Nie jest przypadkiem tak, że filesystem
musi wspierać taką funkcjonalność? Właśnie próbowałem dobrać się do daty
utworzenia pliku za pomocą ls, ale nie mogę tego wykopać w manualu. Ma ktoś
pojęcie, jak się do tego atrybutu wogóle dobrać?