Serwer cvs - logi, hasła itd...

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 8 Lis 2006, 16:19:25 CET

Witam,

Dostaję już białej gorączki z tym cvsem... Konfigurację tegoż wymyślił chyba
jakiś sadysta :(

Mam zainstalowane:

cvs-nserver-common-1.11.1.52-18
cvs-nserver-pserver-1.11.1.52-18

Najpierw miałem problem ze stworzeniem kont użytkowników bo komenda
cvspasswd nie działa, ale w końcu skopiowałem na chama plik z hasłami
z działającego cvsa.

Niestety - widzę, że cvs-pserver w ogóle nie ma ochoty logować CZEGOKOLWIEK.
Udane zalogowanie, nieudane - jeden pies, nie ma śladu ani w syslogu ani w
jakichkolwiek innych plikach :(

Czy da się to w ogóle włączyć? Plik /etc/sysconfig/cvs nie zawiera
praktycznie niczego, w /var/lib/cvs/CVSROOT też nie znalazłem niczego co by
mogło pomóć...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"