Linux Videos

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Śro, 8 Lis 2006, 23:22:09 CET

Witam

Patrys poprosił mnie o wysłanie posta na tę listę, co z przyjemnością
czynię. Stworzył projekt strony z filmikami instruktażowymi, dla osób
chcących bliżej poznać Linuksa: http://linuxvideo.generatedcontent.com/

Jako, że Patrys jest deweloperem PLD można liczyć na to, że wiele z nich
będzie dotyczyło naszej dystrybucji. Projekt dopiero raczkuje i
pozostaje kilka rzeczy do doszlifowania.

Myślę, że będzie to doskonałe uzupełnienie dokumentacji i stanie się
pewną wizytówką PLD na świecie, tak więc trzymam kciuki za sukces
projektu.

Dodatkowo można zapoznać się z notką na jego blogu osobistym:
http://www.room-303.com/blog/

Pozdrawiam,
--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/jid: qwiat $AT pld-linux $DOT org