squid 2.6

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Sob, 11 Lis 2006, 10:15:13 CET

On Wed, 8 Nov 2006, Przemysław Backiel wrote:
> squid jest dla mnie tym złym/potrzebnym przykładem.. 2.5 mocno obciąża
> procek :( a 2.6 podobno jest duuuzo lzejszy..

Będę niedługo potrzebował squida, więc zapewne pogrzebię trochę w nim,
żeby mieć 2.6 od początku (nie mam ochoty nowej instalacji zaczynać od
starego).
Ale to za jakiś czas i nie wiem czy mi wyjdzie. Zajrzałem już do squida i
niestety - od cholery tam jest roboty.

> ale omijając squida:
> od czego zacząć nauke pisania speców?

O czegoś prostego? :)
- spaczkowanie jakiegoś małego narzędzia
- poprawki do prostych istniejących specy
- przyjrzenie się jak wyglądają proste paczki (coś wielkości dnstop.spec)
- w sieci są chyba jakieś tutoriale...