[AC/ready] Problemy z KDE po upgrade do 3.5.5-1 - ROZWIĄZANIE

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 13 Lis 2006, 10:17:31 CET

Dnia niedziela, 12 listopada 2006 01:07, Bart napisał:
[...]
> Cos takiego miesza w tym wszystkim :
>

>   tmp = getenv("KDETMP");
>   if (!tmp || !tmp[0])
>      tmp = getenv("TMPDIR");
>   if (!tmp || !tmp[0])
>      tmp = "/tmp";
>
> Tylko teraz trzeba ustawiac TPMDIR albo KDETMP gdzie by to dodac.

Jak zauważyłeś, TMPDIR jest zazwyczaj ustawiany w ~/.bash_profile albo
analogicznie. Z powyższego kodu wynika, że KDETMP nie musi być ustawiany,
bo jeśli jest pusty lub nieustawiony to wtedy brana jest wartość z TMPDIR.
I to wystarcza. Tutaj bardziej chodzi o to, że jedna część kodu (artsd)
stwierdza, że TMPDIR jest nieustawiona, a startkde stwierdza, że jest. I
jeśli TMPDIR != /tmp, to wtedy jest problem, bo jedno chce pisać w /tmp, a
drugie w $TMPDIR. Tylko ja nie wiem, skąd ten problem tak na prawdę wynika.