Programowy restart urządzenia USB

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 13 Lis 2006, 14:51:21 CET

On Thu, 9 Nov 2006, Łukasz Maśko wrote:

[ciach]

> Jest tylko problem z donglem USB, mianowicie dongiel nie budzi się. Po
> uśpieniu laptopa dongiel ma cały czas zasilanie i się nie wyłącza (dioda
> się cały czas pali), ale jest w jakimś "innym trybie", bo rzeczona dioda
> nie błyska jak zwykle, tylko świeci się non stop. Jednocześnie system nadal
> twierdzi, że jednak urządzenie jest podpięte. Ale nie można z niego
> skorzystać. Pomaga wyjęcie dongla i ponowne jego włożenie - i wtedy już
> jest normlanie.

To ja się dopytam o coś innego: mam myszkę (a dokładniej to trackballa)
podłączoną na USB. Gdy po uruchomieniu wystartuję Xy - kursor jest martwy,
muszę dopiero odłączyć trackballa i podłączyć ponownie żeby zaczęło
działać...

Aha, używam hotpluga i zwykłego /dev, od udev trzymam się z daleka.

Byłbym wdzięczny za jakieś sugestie gdzie może być przyczyna :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"