pam_mount i $HOME

Tomasz Rutkowski alucard w nospheratu.net
Pon, 13 Lis 2006, 15:59:29 CET

Dnia Mon, 13 Nov 2006 15:33:53 +0100
Tomasz Rutkowski <alucard w nospheratu.net> napisał(a):

> walczył ktoś może z owym?
> udało mi się doprowadzić do sytuacji, kiedy przy logowaniu montowany
> jest zasób $HOME (nfs4), jednak przy wylogowywaniu nie dzieje się nic
> - tj. nie ma żadnych błędów, ani wpisów w logach...
>
> ustawione 'debug 1' i 'lsof %(MNTPT)' oraz
> volume * nfs 10.0.1.94 /srv/homes/& ~ ---
>
> może ktoś zna jakiś hack, bo na googlach ludzie tego tylko z sambą
> używają i w dodatku nic różne ich pomysły do mojego problemu nie
> wniosły...

ech, niejasno napisałem: rzecz w tym, że przy wylogowaniu nie jest
odmontowywany zasób $HOME

pozdrawiam
Tomasz Rutkowski, sysadm @nospheratu.net, e-mail: alucard w nospheratu.net
    my PGP key files could be found at http://tango.nospheratu.net