[Ac] KDE 3.5.5 i kde su

BeCe boski_cinek w o2.pl
Pon, 13 Lis 2006, 18:56:33 CET

Witam!
Po aktualizacji KDE do wersji z main (3.5.5-1, i686), przestalo mi
dzialac KDE Su. Gdy w ustawieniach wybiorę "Menadżera logowania" i
zechcę uruchomić go w trybie administratora, wyskakuje monit o haslo
roota, ale mogę je sobie wpisywać kilka razy, a i tak będzie twierdził,
że jest niepoprawne. Zwykłe "su -" w terminalu działa bez zarzutu.
Może ktoś potwierdzić/zaprzeczyć?

Ps. Jakoś ostatnio tracę serca dla PLD... albo się zrobiło bardziej
kłopotliwe niż kiedyś albo ja się stałem bardziej marudny i wymagający.
--
Pozdrawiam, BeCe
(http://boskastrona.ovh.org)