Programowy restart urządzenia USB

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pon, 13 Lis 2006, 20:50:38 CET

On Mon, Nov 13, 2006 at 08:36:18PM +0100, Łukasz Maśko wrote:
> Dnia poniedziałek, 13 listopada 2006 17:47, Fryderyk Dziarmagowski napisał:
> [...]
>
> To zwykły dongiel BT na USB (konkretnie Bluetake BT007Si) i chodzi na
> standardowych modułach (bluetooth,hidp,rfcomm,l2cap,hci_usb). Pytanie więc,
> na ile te moduły obsługują suspend.

Nie tyle ile obsługuje suspend, tylko na ile program obsługujący coś
over bluetooth bedzie kumaty (ja mam pppd over blutuf, albo gprs
z komórkowca, albo dostęp do apka sprzętowego).

Ja na laptopach, przed suspendem(to ram) kładę wszystkie urządzenia
sieciowe, user po od suspendowaniu i tak naogół jest gdzieś indziej,
i to czy zadziała mu pppd over bluetooth (mam sprzętowy AP do tego),
czy inny rodzaj połączenia to i tak sobie sam musi poradzić, tzn wybrać
czym i gdzie ma mieć dostęp do netu.

Suspend powinien według mnie wyłanczać urządzenia które mają z tym
problem, jak myszki czy inne wynalazki.

zdrówko,
m.a.
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba