hp psc 1510, skanowanie w ac

Rafał Niedzwiedzinski raf_pld_userlist w tlen.pl
Wto, 14 Lis 2006, 12:51:01 CET

> Mniej wiecej Tue, Nov 14, 2006 at 06:46:08AM +0100, zainteresowany misiek
spam rzekl:

> Na ftp://ftp.iapt.pl/wypieki/ znajdziesz wersję pod i686.
>
> Zbyniu

Testowałem hplip budowane z cvs'u na urządzeniu HP PSC 1510 i miałem problemy
ze skanowaniem. Na tym sterowniku udało mi się jedynie drukować. Jednak za
nic nie chciało skanować.

Natomiast bardzo ładnie działa to urządzenie wielofunkcyjne na sterowniku
hpoj. Można skanować i drukować. Pakiet ten jest tworzony spacjanie pod kątem
urządzeń wielofunkcyjnych http://hpoj.sourceforge.net/

hpoj.spec jest dostępny w cvs, także można bez problemu zbudować.
Ewentualnie możesz pobrać wersje dla athlona budowaną przezemnie:

http://www.toya.net.pl/~rafi80/rpms/hpoj-0.91-1.athlon.rpm
http://www.toya.net.pl/~rafi80/rpms/hpoj-devel-0.91-1.athlon.rpm
http://www.toya.net.pl/~rafi80/rpms/hpoj-xojpanel-0.91-1.athlon.rpm
http://www.toya.net.pl/~rafi80/rpms/sane-backend-hpoj-0.91-1.athlon.rpm