system na podzielonym dysku

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Wto, 14 Lis 2006, 22:12:45 CET

Dnia 14-11-2006, wto o godzinie 20:46 +0100, Krystian Tomczyk
napisał(a):
> Witam
> Pierwszy raz instaluję system na oddzielnych
> partycjach /, /boot, /usr, /tmp, /var. O ile udało mi się doprowadzić do
> tego, że bootloader (grub)już działa i zaczyna startować, to jeszcze mam
> problemy.
> 1.
> Trying to move old root to /initrd ... okay
> Freeing unused kernel memory: 304k freed
> INIT: version 2.86 booting
> /etc/rc.d/rc.sysinit: /etc/rc.d/init.d/functions[952]: can't create
> temporary file /tmp/kshiZc4oB: Read-only file system

> [...]
Z pakietów to jednak nic nie brakowało, tylko nie wiem czemu ale nie
miałem /etc/shadow po przeinstalowaniu pakietu shadow już jest dobrzez
oboma problemami. Ciekawe co teraz wyskoczy :)
Krystian T.

             "errare humanum est..."