PLD i przelacznik KVM

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Wto, 14 Lis 2006, 23:05:21 CET

Dnia środa, 15 listopada 2006 22:50, Marteen napisał:

> Mam w serwerowni kilka serwerow i uzywam do tego przelacznika KVM Dlinka
> (na 4 kompy). Zauwazylem cos takiego ze jak wystartuje PLD AC na
> podlaczonym monitorze i klawiaturze to jest ok, ale gdy przelacze konsole
> na inny serwer i potem za jakis czas z powrotem przelacze sie pod PLD to
> tak jakby zawieszala sie klawiatrua. nie moge nic pisac.
>
> Co to moze byc?? Wina sprzetu czy PLD tak sie zachowuje??

Ja w pracy na biurku korzystam z KVM też na 4 kompy (jakiejś takiej znanej
firmy że nie mogę sobie przypomnieć, prawdopodobnie Digitus czy coś w tym
rejonie)/ Przełączam się między dwoma PLD, Mandrivą i Win98, na żadnym z
wymienionych maszyn nie mam takiego problemu. Jednak znajomy zgłasza mi że
korzystając z podobnego KVM (może nawet z takiego samego), nie może korzystać
z klawiatury i myszy bezprzewodowej (firmy Microsoft), klawiatura i mysz
przewodowe (akurat Logitech) działają bez problemów.

Tak więc czuję że nic nie wniosłem do wątku, nawet nie wiem co bym obwiniał.
Jeśli bym miał problem tylko z PLD, a z Mandrivą i Win już nie, to bym jednak
zaczął PLD obwiniać, zerkać w logi czy czegoś tam nie sypie itp.

--
Pozdrawiam,
Paweł