superkaramba-0.39 - problem z pythonem

Maciej Witaszek maciek2w w gmail.com
Śro, 15 Lis 2006, 20:02:39 CET

On 11/15/06, Rafal <rbucek w interia.pl> wrote:
> Witam
>
> Próbowałem zainstalowac superkaramba-0.39 ze zrodel. Po wydaniu
> polecenia ./configure pojawia sie blad
[...]
> Superkaramba can't be compiled
> because of missing Python libraries/headers
>
> Pakiedy devel i libs od pythona sa w systemie zainstalowane.
> Doinstalowalem wszystkie python*devel* to samo z libs i dalej to samo.
> superkaramba-0.37 z cvs buduje sie bez problemow.Ma ktoś pomysł, co
> jeszcze mogę sprawdzić, żeby zidentyfikować problem?

Witam,
superkaramba szuka python w jakiś dziwnych miejscach. Przy budowaniu ze speca
nakładana jest poprawka, która to prostuje. Zobacz:
~/rpm/SOURCES/superkaramba-configure.patch

Spróbuj teraz zbudować z cvs-u, podbiłem wersję do 0.39. Nie używam
superkaramby
na co dzień, więc proszę o info, czy działa poprawnie.

--
Pozdrawiam,
Maciej Witaszek