Programowy restart urządzenia USB

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 16 Lis 2006, 11:54:41 CET

Dnia czwartek, 16 listopada 2006 11:44, Pan Hektor napisał:
[...]
> rozumiem, ze jesli mi cups nie potrafi obudzic drukarki na usb, to jest
> to wina kernela?
Nie widzę związku (pomimo, że wydaje się być oczywisty). Ja mówię o
usypianiu aktywnego i działającego urządzenia przy przechodzeniu w suspend
to RAM i problemie z jego obudzeniem. Drukarek się nie usypia. A na pewno
nie w trakcie działania. Zresztą, można spróbować zrobić suspend w trakcie
drukowania. Ciekawe, jak zareaguje drukarka ;-)