cpushare

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 17 Lis 2006, 16:13:38 CET

On Fri, 17 Nov 2006, Piotr Grymkowski wrote:

> Ostatnio na linuxnews pisano o cpushare. Nie wiem jakie
> są moce przerobowe naszych (czyli PLD) builderów, ale może
> wykorzystać by można było cpushare do wspomagania kompilacji
> paczek przez społeczność, która moim zdaniem, by bez problemu
> udostępniła swój procesor desktopowy (zamiast np. łamać kody

Wydaje mi się, że to chyba nie ta bajka... Kompilacja ma to do siebie,
że potrzebuje sporo danych - pliki źródłowe, biblioteki... Nie wiem czy
cpushare w ogóle to obsługuje, ale jeśli nawet - to gra nie byłaby warta
świeczki. IMHO oczywiście :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"