cpushare

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Pią, 17 Lis 2006, 16:39:54 CET

Piotr Grymkowski napisał(a):
> Witam
> Ostatnio na linuxnews pisano o cpushare.

poza aspektem komercyjnym (kiedys pohandluejmy sobie moca procesora),
to wyglada podobnie do tandemu xen + openmosix.

> Nie wiem jakie są moce przerobowe naszych (czyli PLD) builderów,

kompilacja ma to do siebie, ze zjada duzo mocy i duzo pamieci.
jesli przykladowo kompilacja pliku wymaga np. uzycia 512MB pamieci,
to jakos te dane trzeba bedzie przepchnac do super szybkiej maszyny
na drugim koncu kabla. efekty takiej zabawy beda raczej mierne ;)

takie farmy do budowania dzialaja dobrze jesli przesyla sie tylko
pliki wyplute przez preprocesor i na kazdym wezle dziala ten sam
kompilator, ktory nastepnie odsyla juz gotowe binaria.