cpushare

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Pią, 17 Lis 2006, 18:50:00 CET

On Friday 17 November 2006 16:06, Piotr Grymkowski wrote:
> Witam
> Ostatnio na linuxnews pisano o cpushare. Nie wiem jakie są moce przerobowe
> naszych (czyli PLD) builderów, ale może wykorzystać by można było cpushare
> do wspomagania kompilacji paczek przez społeczność, która moim zdaniem, by
> bez problemu udostępniła swój procesor desktopowy (zamiast np. łamać kody w
> rc5). Co wy o tym myślicie i czy jest sens wogóle robienia czegoś takiego.

Lepiej aby buildery były sprzężone z innymi maszynami za pomocą distcc i
ccache. Problem jest taki, że niektóre paczki nie zbudują się wykorzystując
równoległe kompilowanie. Obecnie problemem są maszyny typu alpha, które nie
nadążają za innymi (w Ac) oraz kompilowanie kobył typu openoffice ;-)

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics