Samba jako kontroler domeny?

Enleth enleth w enleth.com
Pią, 17 Lis 2006, 19:03:39 CET

Dnia piątek 17 listopada 2006 09:33, Daniel Mróz napisał:

> Da się.

Głupio sformułowane pytanie, przyznaję. Skoro więc się da - po czym
szukać/gdzie do tego jest jakieś HOWTO? Jak na razie, znajduję same opisy
sytuacji odwrotnej, czyli Linuks jako klient w sieci z AD serwowanym przez
Windowsa.

> Kiepski pomysł ale się da. Najlepiej nie robić jednego serwera, który
> robi wszystko oprócz parzenia kawy. Tylko problemy z tego wynikają, a
> jak padnie, to nic nie działa w sieci.

To ja wiem - ale innej możliwości nie ma, a działanie tej sieci nie jest jakąś
szczególnie krytyczną sprawą, szczególnie że zawsze jestem w pobliżu. W
najgorszym możliwym scenariuszu awarii zejdę piętro niżej, sprawdzę przy
samym serwerze, co się stało, wymienię to co poszło z dymem na inny leżący w
pobliżu złom i przywrócę ostatni backup danych z płyt. ;)

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://jaskiniabehemota.net