ekiga

Piotr Zawadzki pzawadzki w polsl.pl
Sob, 18 Lis 2006, 18:15:40 CET

Witam Szanownych Listowiczów,
Chciałem wypróbować jak działa Ekiga w PLD-Ac (i w środowisku KDE).
Niestety na jednym komputerze uruchamia się czarodziej konfiguracji a na
drugim dostaje komunikat
--
An error has happened in the configuration backend.
Maybe some of your settings won't be saved.

Z góry dziękuję za pomoc.
--
Piotr Zawadzki,
retrieve public key from http://pgp.mit.edu